close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הקסם של ציורים אבסטרקטיים

מערכת שורשי טבת, תשפא25/12/2020

ציורים מופשטים...

תגיות:
אמנות היא אהבה ענקית של ציבור רחב שהוא שוחר אמנות. כל אחד אוהב סגנון אמנותי מסוים ונמשך אליו כשהוא מבקר במוזיאונים לאמנות בארץ ובעולם. אחד הזרמים האהובים ביותר הוא ציורים אבסטרקטיים אשר מביעים ציורים מופשטים בעלי הרבה מאד אמירות. בעיני המתבונן, לכל ציור יש מסר אחר. נעים מאד להקשיב למבקרים המגיעים לתערוכות ולשמוע את זווית הראייה שלהם, בכל מה שקשור לנראותו של כל ציור ספציפי. זה מדהים שכל אדם מפרש זאת באופן מסקרן ושונה וזאת בהתאם לדמיון האישי שלו.

צייר שמצייר ציור מופשט אבסטרקט
מבצע טכניקות שונות ומשתמש בכלים ייחודיים כדי להביע את דעותיו ואת מחשבותיו. ברוב המקרים נקודת הפתיחה נובעת מהשפעה מוסיקלית אשר נשמעת ברקע אם של יצירות קלאסיות כמו אלו של באך, או מוסיקה קצבית יותר בהתאם לאהבותיו המוסיקליות של האמן.

מפגש עם ציורים אבסטרקטיים
מבקרים במוזיאונים מסוגלים לעמוד מול ציורים אבסטרקטיים לאורך פרק זמן ארוך ולנתח את הלך הרוח שנראה להם שהוא הנכון ולבטח האמן התכוון לדבר זה בדיוק. כמה דקות לאחר מכן יגיע מבקר אחר ויספר סיפור חדש לחלוטין מזווית הראייה שלו. אין קשר בין הדברים וזאת מכיוון שכאשר מדובר בציור מופשט, התגובות הן קיצוניות לכאן ולכאן והפרשנות של כל אחד מהנוכחים עולה על כל דמיון ומפתיעה בכל פעם מחדש.

רכישה של ציורים מופשטים
מי שמעוניין לרכוש ציורים אבסטרקטיים, בוחן כמה וכמה אתרי אינטרנט או גלריות שיש בהם ציורים של אמנים שונים וזאת עד שהוא מוצא את האמן שמדבר אל ליבו, שהסגנון של הציורים אהוב עליו מאד והוא חש כאילו שהוא נמצא במקום זה, במוקד העניינים וכל מה שקורה מסביב, אכן שייך לעולמו.

הוא בוחן כמה וכמה ציורים מופשטים ומתוכם הוא בוחר ציור או שניים שנראים לו שילוב הרמוני מנצח בין יופיים של הציורים, ההתאמה לתפיסת העולם של המתבונן והחשיבה על הנראות העיצובית יוצאת הדופן של הסלון, או הפרוזדור כאשר יתנוססו בו ציורים אבסטרקטיים.

ציור אינו חולצה ולכן הקניה שלו אורכת זמן רב, עד שהלקוח מוצא מוצר שמתלבש לו בול לצרכים שלו ולשלמות הרצויה ברחבי הבית. כאשר מחליטים על ציור מופשט ורוכשים אותו, אי אפשר להתנתק ממנו, הוא ממגנט את בני הבית וגם את האורחים שמגיעים מעת לעת לאור יופיו הרב.

לא אחת מי שרכש את הציור יספר לכל מי שמגיע לראותו, את המסר שמעביר ציור זה ועם זאת האורח יאמר לו לא אחת שמבחינתו החשיבה היא שונה לחלוטין, הפוכה ובכלל בכיוון אחר לאור הצבעוניות, הטקסטורה, ההיבטים של אדמה, רוח, אוויר ואש ואין ספור סיבות אחרות שנראות לו מחודדות ומדויקות.

הציורים מוסיפים המון שמחה בכל מקום שבו הם תלויים, בבית, במשרד, במוסד ציבורי או בכל מקום אחר והם מוסיפים למקום זה חיוניות והמון אהבה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה